تاریخچه
زیبایی، سامانه رزرو آنلاین سالنها و مراکز زیبایی میباشد. این سامانه در تاریخ اردیبهشت 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. زیبایی از یک تیم جوان و خلاق تشکیل شده که در یک محیط کاملا دوستانه، برای پیشرفت سریع و روبهجلو این سامانه، به شکل گروهی تلاش می کنند. به کمک زیبایی شما میتوانید با جستجو در نزدیکترین محل به خود، سالن مورد نظر را انتخاب کنید و با بررسی قیمتها، تصاویر و نظرات دیگران درباره خدمات سالن زیبایی از کیفیت آن مطمئن شوید و بدون نیاز به تماس تلفنی و یا حضوری، بصورت آنلاین خدمات مورد نظر را دریافت نمائید.
چشم انداز و ارزش ها
1
مشتری مداری
احترام به مشتری، خواسته ها، منافع و تجربیات وی
2
اهمیت به کیفیت
کيفيت انديشی و بهبود و مستمر خدمات و امکانات ارائه شده
3
دوراندیشی
توجه و احترام به حفظ محيط زيست
4
فرهنگ سازی
احترام به شخصيت والای انسانی و توسعه مشارکت کارکنان در امور مختلف
"زیبائی" برندی خوش نام در ارائه خدمات متنوع و متمایز ورزشی و تن آسایی است. تلاش هر روزه تیم حرفه ای و آموزش دیده ما خلق خاطرات خوب، تجربیات تازه و ایجاد رابطه ای پایدار با میهمانان و اعضاء می باشد. اساس کار ما بر پایه "احترام، کار گروهی و مراقبت" بوده و معتقدیم پایبندی به این اصول رمز موفقیت ماست.
و اینکه "ما یک خانواده هستیم".

حسنا حسینی
عضو هیئت مدیره

مهندس مهتاب نادری
رئیس هیئت مدیره

ساحل یوسفی
عضو هیئت مدیره
نام شرکت : زیبائی
جایگاه : نخستین مرکز رسمی اسپا و ماساژ در ایران
ماموریت : به سوی آرامش
شرکت زیبائی در سال 1390 با تشکیل کمیته تخصصی و تحقیقات میدانی وسیع جهت شناسایی انواع ماساژهای رایج در حوزه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و کمپانی های معتبر آموزشی و ارائه دهنده ماساژ، پس از تهیه و تدوین طرح جامع ایجاد مراکز اسپا و ماساژ و با تاکید بر جنبه ریلکسشن، موفق به اخذ مجوز رسمی از مراجع ذیربط گردید و در حال حاضر با دو شعبه هتل بزرگ داریوش و مارینا پارک هتل در جزیره کیش و دو شعبه کوهستان و آب در شهر تهران، خدمات منحصر به فرد خود را به علاقه مندان ارائه می نماید .
